Skip to main content

Veeam user group meeting in het Video Game museum

• June 10, 2026
  • 1 comment
  • 26 views

jos.maliepaard
Forum|alt.badge.img+10

Het Veeam User Group Netherlands-evenement van afgelopen donderdag in het Nationaal Videogame Museum in Zoetermeer was een onvergetelijke gebeurtenis.

Hartelijk dank aan ExaGrid voor de sponsoring en het mogelijk maken van deze avond. Ook wil ik iedereen bedanken die aanwezig was, een bijdrage heeft geleverd en heeft geholpen bij de organisatie, evenals de fantastische vrijwilligers van het museum voor hun gastvrijheid en enthousiasme gedurende de hele avond.

Het was geweldig om zoveel professionals op het gebied van back-up en databescherming samen te zien komen om ervaringen te delen, ideeën uit te wisselen en in contact te komen met collega's uit de hele community.

Een speciale dank gaat uit naar Joost Hijman van Rabobank voor zijn uitstekende presentatie over het gebruik van Veeam in een grote bedrijfsomgeving. Joost deelde de uitdagingen waar zijn team mee te maken heeft, hoe ze samenwerken met de Veeam-productteams en de lessen die ze gaandeweg hebben geleerd. De sessie leidde tot boeiende discussies en veel interactie met het publiek.

De avond werd verder aangevuld met drankjes, hapjes, een heerlijk buffet, een exclusieve rondleiding door het museum en de mogelijkheid om enkele gameklassiekers opnieuw te beleven.

Evenementen zoals deze herinneren me eraan waarom de #VUGNL-community zo bijzonder is. Mensen samenbrengen om te leren, te netwerken en kennis te delen, daar draait het allemaal om. Nogmaals hartelijk dank aan iedereen die van dit evenement zo'n succes heeft gemaakt. Ik kijk ernaar uit jullie allemaal te zien bij het volgende VUGNL-evenement!

1 comment

Jhijman
Forum|alt.badge.img+2
  • New Here
  • June 10, 2026

ik heb een topmiddag/avond gehad, leuk publiek en een toplocatie.