Skip to main content

Veeam User Group event op 4 juni

• April 30, 2026
  • 2 comments
  • 114 views

jos.maliepaard
Forum|alt.badge.img+8

Kom gezellig langs bij de Veeam UserGroup Nederland Meetup en deel je ervaringen over data backup!

Op 4 juni organiseren we een exclusief Veeam UserGroup event op een bijzondere locatie: het Nationaal Videogame Museum. Van 15:00 tot 19:00 staat het volledige museum tot onze beschikking, wat deze bijeenkomst niet alleen inhoudelijk interessant maakt, maar ook een unieke ervaring biedt.

Tijdens het programma kun je twee inspirerende presentaties verwachten. ExaGrid verzorgt een sessie waarin zij ingaan op hun oplossingen en visie. Daarnaast deelt Joost Hijman zijn praktijkervaring met het gebruik van Veeam op grote schaal, met concrete inzichten en leerpunten.

Naast de inhoudelijke sessies is er volop ruimte voor ontspanning en netwerken. Er wordt een Amerikaans buffet verzorgd en voor geïnteresseerden is er de mogelijkheid om deel te nemen aan een rondleiding door het museum. De rest van de tijd kun je vrij besteden aan het ontdekken van de collectie en het spelen van games.

Een informele en inspirerende middag waar kennisdeling en plezier samenkomen in een unieke setting.

schijf je in zodat we je kunnen verwachten ( en deel de link met collega’s en andere Veeam vrienden)

https://www.eventbrite.nl/e/tickets-veeam-usergroup-nederland-meetup-1988554378677

tot dan

Maurice en Jos

2 comments

Forum|alt.badge.img+1

Hoi Jos en Maurice, 

Geweldig om te zien dat er weer een event aankomt! en dat ook nog eens met Joost!

Ik mag trouwens aannemen dat jullie weten dat op 3 juni Veeamon London afspeelt en daardoor de kans bestaat dat sommigen van ons die naar Veeamon London gaan, waaronder ikzelf, op 4 juni nog aan het terugreizen zijn. Ik kan me zo voorstellen dat dit ook impact heeft op andere leden. 

Nu ga ik proberen om er wellicht toch bij te zijn, al wordt het een uitdaging. 

jos.maliepaard
Forum|alt.badge.img+8
  • Author
  • Veeam Vanguard
  • May 1, 2026

Hoi Bas, 

Je hebt een goed punt. We hebben hier proberen rekening mee te houden, maar omdat de plaatsen in Londen beperkt zijn denken we dat veel mensen niet de mogelijkheid hebben om naar VeeamOn te gaan. En als je een beetje op tijd vertrekt uit londen, dan haal je dit makkelijk. zou leuk zijn als je er bij kunt zijn.

het gaat ook al richting zomervakantie dan, dus dit was de laatste optie.