FunFriday: The Countdown to VeeamON 2022 Continues!


Userlevel 7
Badge +22

Happy Friday everyone!

 

Today I’d like to ask a simple question, what Veeam product are you most interested in seeing at VeeamON?

 

Answers on a postcard below 👇👇👇

What Veeam product are you most interesting in seeing at VeeamON?


22 comments

Userlevel 7
Badge +7

Need multiple choice 😀

Userlevel 7
Badge +22

Like Eminem said, you only get one opportunity!

Userlevel 7
Badge +9

Like Eminem said, you only get one opportunity!

In you poll, we have only gotten one option :-) 

Userlevel 7
Badge +7

Like Eminem said, you only get one opportunity!

I think I made best use of the opportunity 😄

Userlevel 7
Badge +17

Difficult choice… 😎

I think VBR V12, and Kasten K10 are the most interesting topics for me.

But Service Provider Console, too 😀

And the Visio Stencils… who can live without them? 😂😂😂

Userlevel 7
Badge +22

I was gonna put on Veeam PN!

Userlevel 7
Badge +11

I know, I know. There is so many things on VeeamOn 22.
However, I cannot stop to look for VBR V12.

 

Sorry! 🤣

 

 

Userlevel 7
Badge +21

I said VSPC being that I work for an MSP but seeing all of them will be good especially VBR S3 direct and Kasten K10 as that is about to pick up for us. 😎

Userlevel 7
Badge +22

Folks wait.. where is the the SWAG category???? :) I bet that would win

Userlevel 7
Badge +8

Difficult choice… 😎

I think VBR V12, and Kasten K10 are the most interesting topics for me.

But Service Provider Console, too 😀

And the Visio Stencils… who can live without them? 😂😂😂

You can use draw.io for Veeam forms 😎

btw VBR V12 ofc, can’t wait direct object storage and DB improvements!

Userlevel 7
Badge +17

Folks wait.. where is the the SWAG category???? :) I bet that would win

Only if the swag are t-shirts…. 🤣

Userlevel 7
Badge +21

Folks wait.. where is the the SWAG category???? :) I bet that would win

LOL I am sure it would 😂

Userlevel 7
Badge +21

Difficult choice… 😎

I think VBR V12, and Kasten K10 are the most interesting topics for me.

But Service Provider Console, too 😀

And the Visio Stencils… who can live without them? 😂😂😂

You can use draw.io for Veeam forms 😎

btw VBR V12 ofc, can’t wait direct object storage and DB improvements!

Yeah direct to OBS and Postgres DB will be great to see.

Userlevel 7
Badge +6

Like Eminem said, you only get one opportunity!

The great philosopher, Marshall Mathers…..

Userlevel 7
Badge +17

Difficult choice… 😎

I think VBR V12, and Kasten K10 are the most interesting topics for me.

But Service Provider Console, too 😀

And the Visio Stencils… who can live without them? 😂😂😂

You can use draw.io for Veeam forms 😎

btw VBR V12 ofc, can’t wait direct object storage and DB improvements!

Yeah direct to OBS and Postgres DB will be great to see.

This for sure, these are two very nice new features… 😎

Userlevel 7
Badge +6

VBR is where I live, but I use the VSPC a fair amount as well, and VBO and VDRO are points I want to look more at.  

Userlevel 7
Badge +22

Wow, I’m amazed. No love for ANY of the cloud  platforms (AWS/GCP/Azure), need I remind you that backups are still your responsibilities in the cloud!

Userlevel 7
Badge +17

Wow, I’m amazed. No love for ANY of the cloud  platforms (AWS/GCP/Azure), need I remind you that backups are still your responsibilities in the cloud!

Hey, we had one choice only… 😎

Userlevel 7
Badge +6

Wow, I’m amazed. No love for ANY of the cloud  platforms (AWS/GCP/Azure), need I remind you that backups are still your responsibilities in the cloud!

 

The cloud is pretty expensive…..as much as it’s been adopted by a lot of folks, only about two of my clients have cloud compute.  Out of all of my Office 365 clients, none are using VBO though it’s been proposed to some but most are using Barracuda Cloud-to-Cloud backup where the storage is included which is kinda hard to compete with.

 

Oh...and yeah, could only vote for one.

Userlevel 7
Badge +22

Wow, I’m amazed. No love for ANY of the cloud  platforms (AWS/GCP/Azure), need I remind you that backups are still your responsibilities in the cloud!

 

The cloud is pretty expensive…..as much as it’s been adopted by a lot of folks, only about two of my clients have cloud compute.  Out of all of my Office 365 clients, none are using VBO though it’s been proposed to some but most are using Barracuda Cloud-to-Cloud backup where the storage is included which is kinda hard to compete with.

 

Oh...and yeah, could only vote for one.

It’s been a few years since I looked at Barracuda but my old organisation shifted from Barracuda to VBO due to the number of limitations on the types of SharePoint sites supported and the content within. I’d hope it has improved but it was certainly a driving factor when we discovered that the backups were no good!

Userlevel 7
Badge +10

B&R is the heart and soul of Veeam!
 

 

Userlevel 7
Badge +21

B&R is the heart and soul of Veeam!
 

 

Agreed there and looking forward to the new enhancements.  Maybe even get ideas for a third edition of my book. 🤔

Comment