Welke content zou je graag willen zien binnen VUGnl


Userlevel 7
Badge +14

Hoi allemaal,

 

graag zouden wij van jullie willen weten wat voor soort content jullie graag willen zien op de Nederlandse Veeam User Group.

Dit kan bijvoorbeeld een webinar zijn, een Q&A sessie met een Veeam engineer, blogposts en nog veel meer!

Reageer hieronder of reageer via een van de andere contact mogelijkheden op onze website.

 

Alvast bedankt!


3 comments

Badge

Goedemorgen,

 

nou waar gaan we beginnen ;-). Ik zou graag meer mensen willen leren kennen die veeam in een grote omgeving gebruiken (15000 vms and growing) met oracle, sql, nas backups om meer ideeen te kunnen uitwisselen. 

Dan hoe een RFE goed aan te vragen, sommige opties die er echt in zouden moeten zitten gaan via stemmen 

Veeamone wie heeft dat draaien en heeft er echt baat bij en zoja wat doen wij verkeerd? 

en zo heb ik wel een lijstje maar dit zijn voor mij de prangende vragen zeg maar

 

Userlevel 7
Badge +14

Goedemorgen,

 

nou waar gaan we beginnen ;-). Ik zou graag meer mensen willen leren kennen die veeam in een grote omgeving gebruiken (15000 vms and growing) met oracle, sql, nas backups om meer ideeen te kunnen uitwisselen. 

Dan hoe een RFE goed aan te vragen, sommige opties die er echt in zouden moeten zitten gaan via stemmen 

Veeamone wie heeft dat draaien en heeft er echt baat bij en zoja wat doen wij verkeerd? 

en zo heb ik wel een lijstje maar dit zijn voor mij de prangende vragen zeg maar

 

Hoi Jhijman,

Als ik jou goed begrijp zou je dus graag een Q&A sessie en een VeeamONE webinar willen voorstellen?

Badge

Goedemorgen,

 

nou waar gaan we beginnen ;-). Ik zou graag meer mensen willen leren kennen die veeam in een grote omgeving gebruiken (15000 vms and growing) met oracle, sql, nas backups om meer ideeen te kunnen uitwisselen. 

Dan hoe een RFE goed aan te vragen, sommige opties die er echt in zouden moeten zitten gaan via stemmen 

Veeamone wie heeft dat draaien en heeft er echt baat bij en zoja wat doen wij verkeerd? 

en zo heb ik wel een lijstje maar dit zijn voor mij de prangende vragen zeg maar

 

Hoi Jhijman,

Als ik jou goed begrijp zou je dus graag een Q&A sessie en een VeeamONE webinar willen voorstellen?

Helemaal correct!! ik ben van origine TSM backup admin en ken heel veel mensen in die wereld maar Veeam is vooral vanuit mijn oogpunt voor de kleinere bedrijven in gebruik (klein is voor mij tot 5000 vms) en mis wat klankbord hoe met sommige dingen om te gaan. Dus een volmondig ja op jou reactie

Comment